RETURNS

If you are not happy with your order please contact us immediately. La Alpargatería accepts unused items in their original condition for store credit within 10 days of purchase. We do not accept returns on any custom or final sale items. The customer is responsible for all return shipping costs, please send us an email to request our mailbox address. We recommend that you ship with an insured courier such as UPS, Fedex, or USPS Parcel Post.  La Alpargatería is not responsible for items damaged or lost in transit. Items received as gifts may be exchanged for another item of equal or greater value (the buyer is responsible for covering the difference). If your have further questions La Alpargatería business days are Monday – Friday, excluding weekends and major holidays; so feel free to contact us at orders@laalpargateria.com.do

DEVOLUCIONES

Si usted no está satisfecho con su pedido, por favor póngase en contacto con nosotros inmediatamente. La Alpargatería acepta artículos no utilizados y en su estado original para obtener un crédito de compra en un plazo de 20 días después de ser realizada la orden. No aceptamos devoluciones en ningún artículo personalizado o en descuento. El cliente es responsable de todos los costes de envío para la devolución. Para devoluciones fuera de Republica Dominicana, le recomendamos utilizar un servicio de mensajería asegurado tal como UPS, Fedex, DHL o USPS Post Parcel. La Alpargatería no se hace responsable de los artículos dañados o perdidos en tránsito. Por favor mandarnos un correo electrónico para solicitar nuestra dirección de envío.  Si tiene más preguntas La Alpargatería trabaja de lunes – viernes, excepto fines de semana y días de fiesta importantes, así que no dude en contactarnos a  orders@laalpargateria.com.do